خانه / حقوق / پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

دانلود فایل پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

 

پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

عنوان فایل : پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

دسته بندی : حقوق

 

پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 113مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی فصل دوم پيشينه تحقيق بخش اول: مباني نظري مرتبط به «فيروزه» 2-1-1- مختصري در مورد تاريخچه جواهرات 2-1-2- قدمت استخراج فيروزه 2-1-3- علم شناخت سنگهاي قيمتي و اهميت آن در جهان 2-1-4- انواع فيروزه 2-1-5- نحوه ساخته شدن فيروزه 2-1-6- فضيلت فيروزه در اسلام 2-1-7- معادن فيروزه 2-1-8- كلياتي در مورد برش و جلاي…

 

کد فایل : 687902

جهت دانلود پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی کلیک کنید

پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

 

مشخصات پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی  با کد فایل 687902  در دسته بندی حقوق  با برچسب های فایل   قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .