خانه / حقوق / پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

دانلود فایل پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

 

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

عنوان فایل : پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

دسته بندی : حقوق

 

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 35مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM): مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد و حفظ ارتباط با مشتري نه مفهوم جدیدي است و نه الزاماً به فناوري اطلاعات متکی است. با این وجود، براي بهبود ارزش دوره زندگی مشتري، استفاده از سیست مهاي مدیریت ارتباط با مشتري بسیار اهمیت دارد(وینر،2001). در چند ساله اخیر واژه مدیریت ارتباط با مشتري توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی،…

 

کد فایل : 688576

جهت دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) کلیک کنید

پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

 

مشخصات پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)  با کد فایل 688576  در دسته بندی حقوق  با برچسب های فایل   قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .