خانه / حقوق / پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري

پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري

دانلود فایل پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري

 

پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري

پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري

عنوان فایل : پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري

دسته بندی : حقوق

 

پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 160مديريت ارتباط با مشتري 2- 3- 1 مقدمه مديريت ارتباط با مشتري: (CRM ) استراتژي کسب و کاري است که به منظور بهينه‌سازي سوددهي، درآمدزايي و رضايت مشتري و بر اساس مباني زير طراحي مي‌شود. ( سازمان‌هاي ارائه خدمات بر اساس نيازها، مشتريان ( بالا بردن سطح رضايت مشتريان مطابق با اصول مشتري‌مداري ( پياده‌سازي فرايندهاي مشتري محور مديريت ارتباط…

 

کد فایل : 688575

جهت دانلود پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري کلیک کنید

پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري

 

مشخصات پیشینه و مبانی نظری مديريت ارتباط با مشتري  با کد فایل 688575  در دسته بندی حقوق  با برچسب های فایل   قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .