خانه / مبانی نظری / مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)

 

عنوان فایل : مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)

دسته بندی : مبانی نظری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم),پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات,سوابق پژوهشی فناوری اطلاعات در بانکداری,ادبیات نظری بانکداری اسلامی,فصل دوم پایان نامه فناوری اطلاعات در بانکداری,مبانی نظری نظریه های فنا,,,

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-تعاریف-و-مفاهیم-فناوری-اطلاعات-در-بانکداری-(فصل-دوم)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)،
در قالب ورد و قابل ویرایش

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی



فهرست مطلب:
2-1- مقدمه 
2-1-2-تئوری عمل منطقی 
 2-1-3-تئوری رفتار برنامه ریزی شده 
2-1-4-مدل  پذیرش تکنولوژی 
2-1-5-توسعه تحقیقات TAMدر طول زمان 
2-1-5-1- دوره معرفی مدل 
2-1-5-2- دوره اعتبارسنجی مدل  
2-1-5-3- دوره توسعه مدل 
2-1-5-4- دوره تکامل مدل 
2-1-6- پیشنهاد افزودن متغیرهایی برای شرایط ایران 
2-1-6-1- عواطف و احساسات 
2-1-6-2- هنجارهای اجتماعی 
2-1-6-3- بروندادهای اجتماعی 
2-1-7- مدل اصلاح شده برای شرایط ایران
2-2-مشتری‌گرایی 
2-3-فرایند پذیرش 
2-4-تئوری انتشار نوآوری 
2-4-1-فاکتورهای مؤثر در انتشار و گسترش نوآوری‌ها و محصولات جدید
2-5- سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری
2-5-1- دوره اول: اتوماسیون پشت باجه  
2-5-2- دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه 
2-5-3- دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب‌هایشان 
2-5-4- دوره چهارم: یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و مرتبط کردن مشتریان با کل عملیات بانکی 
2-6-تعریف و مفهوم بانکداری الکترونیک 
2-6-1-دستورالعمل FDIC 
2-7- مزایای بانکداری 
2-8- زیر ساخت‌های‌ بانکداری  
2-8-1- زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب 
2-8-2-امنیت تبادل اطلاعات 
2-8-3-زیرساخت‌ها حقوقی و قانونی مناسب(مقررات 
2-8-4-آمادگی فرهنگی جامعه و بنگاه‌های اقتصادی 
2-9-انواع کانال‌های ارائه خدمات الکترونیکی 
2-9-1- بانکداری خانگی 
2-9-2- صفحات وب 
2-9-3-بانکداری تلفنی 
2-9-4- خدمات بانکی مبنی بر تلویزیون 
2-9-5- بانکداری از طریق تلفن همراه 
2-9-6-دستگاه‌های خودپرداز اتوماتیک 
2-10-پیشینه تحقیق 
2-10-1سوابق داخل کشور 
2-10-2-سوابق تحقیقاتی خارج از کشور
2-10-3- نتایج آماری به دست آمده از سایر مطالعات
2-12- تعاریف اصطلاحات بکار رفته در تحقیق
منابع


قسمتی از متن فایل:

درسال 1970 متخصصان دانشگاهی به منظور اشتراک اطلاعات اینترنت راتوسعه دادند و تا سال 1993عموم مردم، بویژه تجاری که امید به گسترش دامنه تعداد مشتریان‌شان داشتند، از آن استقبال کردند و بدین ترتیب اینترنت در راستای اهداف بازاریابی، مبادلات وجوه، کالا و  سیستم مورد توجه واقع شد. بعدها با توجه به اعتنای کثیری از تجار به مبادلات  فناوری اطلاعات، به انتقال وجوه با استفاده از چنین شیوه‌ای توجه شد. هم سو با این دیدگاه‌ها لازم بودهمزمان با به کارگیری اینترنت در مبادلات  ونقل و انتقال، تلفن بانک هم تغییر یابد.از طرف دیگر، با گسترش روز افزون اینترنت و بکارگیری آن در شیوه‌های مختلف مبادله عواملی از جمله مبالغ هنگفت هزینه‌ای که بانک‌ها باآن مواجه شدند به گرایش اساسی صنعت تلفن بانک به استفاده از اینترنت در عرضه  سیستم و محصولات خود منجر شد. در سال 1994، سعی کردند از اینترنت به عنوان یک نظام تحویل داری پیشنهادی برای محصولات و  سیستم استفاده کنند. به کارگیری اینترنت در عرضه  سیستم و محصولات بانکی برای بانک‌های شعبه‌دار هزینه کمتری داشت. به علاوه، تضمین امکان دسترسی به بازارهای جهانی و تامین رفاه بیشتربرای مشتریان در دریافت  سیستم ومحصولات شبکه بانکی، از دلایل اصلی گرایش نظام تلفن بانک به استفاده از شیوه  فناوری اطلاعات شد. دامنه این گرایش روزبه روز بیشترشد تا جایی که طبق آمار و اطلاعات موجود، تعداد بانک‌هایی که سیستم  فناوری اطلاعات ارایه می‌کردند در سال 2000به رقمی حدود1500شعبه رسید، درحالیکه این رقم در آغاز،یعنی ژانویه 1995، در حدود 24 شعبه بانکی بود. این رشد چشمگیر به اهمیت به کارگیری اینترنت در شیوه‌های تلفن بانک جلوه خاصی بخشید. به طوری که امروزه هر کشوری بخش وسیعی از سیاست‌های زیر ساختی خود را برخودکار کردن، فناوری اطلاعات کردن یا دریک کلمه خدمات اینترنتی جدید متمرکز ساخته است. که  تلفن بانک  نیز از آن جمله می‌باشد.
دانلود فایل

 

کد فایل : 32280

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم),پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات,سوابق پژوهشی فناوری اطلاعات در بانکداری,ادبیات نظری بانکداری اسلامی,فصل دوم پایان نامه فناوری اطلاعات در بانکداری,مبانی نظری نظریه های فنا,,,

جهت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم) کلیک کنید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)

 

مشخصات مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم)  با کد فایل 32280  در دسته بندی مبانی نظری  با برچسب های فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم فناوری اطلاعات در بانکداری (فصل دوم),پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات,سوابق پژوهشی فناوری اطلاعات در بانکداری,ادبیات نظری بانکداری اسلامی,فصل دوم پایان نامه فناوری اطلاعات در بانکداری,مبانی نظری نظریه های فنا,,,  قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .