دانلود فایل تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018
عنوان فایل : تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018
دسته بندی : علوم انسانی
اصول اخلاقی, حمایت از نام تجاری
پرسشنامه استاندارد- ورد قابل ویرایش
6 مولفه اصلی دارد.
27 گویه و سوال
مولفه ها : اصول اخلاقی –نگرش –اخلاق مثبت – همدلی – حمایت از نام تجاری – ارزشهای اجتماعی
همراه با پی دی اف مقاله لاتین منبع و مقاله بیس .
موضوع مقاله بیس:
تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده
با نقش های تفاوت های فردی – نگرش –اصول اخلاقی
کد فایل : 2077956
اصول اخلاقی, حمایت از نام تجاری
جهت دانلود تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018 کلیک کنید
مشخصات تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018 با کد فایل 2077956 در دسته بندی علوم انسانی با برچسب های فایل اصول اخلاقی, حمایت از نام تجاری قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .