خانه / علوم انسانی / تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018

دانلود فایل تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از  برند توسط مصرف کننده  2018

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از  برند توسط مصرف کننده  2018

عنوان فایل : تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018

دسته بندی : علوم انسانی

اصول اخلاقی, حمایت از نام تجاری

 

پرسشنامه استاندارد- ورد قابل ویرایش

6 مولفه اصلی دارد.

27 گویه و سوال

مولفه ها : اصول اخلاقی –نگرش –اخلاق مثبت – همدلی – حمایت از نام تجاری – ارزش­های اجتماعی

همراه با پی دی اف مقاله لاتین منبع و مقاله بیس .

 

موضوع مقاله بیس:

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از  برند توسط مصرف کننده

با نقش های تفاوت های فردی نگرش اصول اخلاقی


 

کد فایل : 2077956

اصول اخلاقی, حمایت از نام تجاری

جهت دانلود تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018 کلیک کنید

تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از  برند توسط مصرف کننده  2018

 

مشخصات تاثیر مسئولیت اجتماعی مشارکتی بر حمایت از برند توسط مصرف کننده 2018  با کد فایل 2077956  در دسته بندی علوم انسانی  با برچسب های فایل اصول اخلاقی, حمایت از نام تجاری  قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد .